Ben Esra telefonda seni bosaltmami ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 92 32

Babes

Geçen sene lise 1 deyken bu olay başıma geldi ve sizlerle paylaşayım dedim mutlaka. Okuyun hiçbir yerini atlamayınız! :)Akadaşlarım milli olmak için bana ve bir arkadaşıma daha kız ayarlamıştı. Biz okulun sonu hemde havalarda sıcak okula kayış atalım dedik ve hem milli olmak hemde gezmek için dışarı çıktık. Arkadaşımız bizi kızlara götürmek için 10 milyon almıştı. Biz tabi çok heyecanlıydık. Tüm porno filimleri izledik kıza karşı sexte neler yapacağımızı kararlaştırdık. Prezarvatif herşey hazırdı. Hatta yan sınıftaki ibrahimden geciktirici spreyi bile almıştık. Yani tam takım herşey hazırdık. Arkadaş bize şu durakta beni bekleyin ben kızları alıp gelicem demişti. 10 Dakka oldu 20 dakka oldu yarım saat oldu kızmız yok ortada. Yani kısacası dolandırılmıştık. Tabi canım orospuyla pezevenge güvenilirmi hiç? Neyse o heyecanla dağıldık evlere. Ben eve giderken annem bizim lisede öğretmen. Ya kayış attığımı öğrenip, beni okulda göremesse. Ben kısacası ayvayı yemiştim. Neyse dedim ben okula gecte olsa gideyim dedim ve okula vardığımda şansa bakın o derste bedendi ve bende kıyafetleri getirmemiştim. Çıktım sınıfın oraya baktım. Tüm okul derste bende derse gireyim tuzla escort dedim. Bi girdim bizim sınıfın kaşarlanmış güzelleri (daha önce birçok kişiyle birlikte olmuşlar bu üçlü) selcan tuğçe burçin ve yanlarında sınıf başkanları gonca giyinmelerini bekliyomuş. Sınıfta kimse yokken…Neyse ben girdim 4 üde dışarı çıkıyo. Selcan başkan goncaya “ya ben suyumu unuttum içerde” dedi ve içeri girdi. Bende tabi o azgınlıkla sınıfta kimse yokken herkes ders işlerken 31 çekeyim dedim ve aralarında en güzeli olan selcanı sikmeyi düşünüp başladım şak şak şak… :)O sırada selcan su için bir girdi ben yarı çıplak bir şekilde elim benimkinde onu düşünüyodum. Selcan beni öyle görunce aaaa napıyosun dedi. Bende ya pardon selcan dedim. O da hocaya söyliycem seni dedi. Ben dur bi dakka deyince gel yamıma demeden yanıma geldi ve benim odun gibi olmuş sikimi tuttu. Benimki tuttuğu gibi uyartıda olduğundan fışkırdı(ibrahim in verdiği sprey bir boka yaramamıştı) :)Selcanın okul gravatına geldi. Çüşşşş dedi. Ben de daha dur bakalım dedim orda. Zaten sene başından beri hoşlanıyodum ama matematikten fizikten 1015 alıyo diye salak diye pek yanaşmamıştım ama öpüşmeye başladıktan sonra anladımki tuzla escort bayan çok geç kalmışım. Yaklaşık herhalde bir 5 dakka öpüştük ve ben dayanamayıp göğüslerine saldırdım. O kadar sıcak ve yumuşaktı ki anlatamam. Sutyenin alta çekip bir güzel yalamaya başladım. Benimki yine odun gibi olmuştu. Yaladıktan sonra ben artık başlayalımmı dedim. Dur dedi o da bi yalayalım bakalım dedi. Bende hayır dedim çünkü o güzel zevki selcanın götunde yaşamak istiyordum. Çünkü yalayınca boşalacaktım. Neysee o güzel bacaklarını bi güzel okşamaya başlayıp külodunu indirmeye başlamıştım. O gün benim şansıma külotlu çorap giymemişti amı biraz kıllıydı. Onun için sadece amına 3-5 öpücük kondurdum. O 3-5 öpücükte öyle bir surat biçimi görmemiştim. İçime boşalırsın dedi…Hayatımda ilk deneyimim olacaktı ve bir kız sikecektim. Tam am dudaklarına sikimi deydirmiştim ki dur dedi. Sen sakarsın içime boşalırsın dedi. Bende yuh okadar da değil dedim. Hafif bi gülümseme sezdi suratında ve köpek sikişme moduna geçmiştik. Zaten tahta duz sandalyede en rahat pozisyon o. Bende gülümseyince sikeyim dedim ve tam sokacakken prezarvatif aklıma geldi ve taktım onu ve hayatrımın ilk deneyimini escort tuzla yaşamama saniyeler kalmıştı. Ilk girişinde selcan öyle bir bağırmıştıki bende bu hala kız zannetim. Allahtan değilmiş 8. Sınıftan beri hiç amından giren olmamışta onun için öne arkaya gide gide benimkininde amcıktan ayrılma vakti gelmişti ve prezarvatifi çıkarıp yere boşialıverdim aman allahım ne zevkliydi ama. Artık işimiz bitmiş zilin çalmasına 5-6 dakka kalmıştı. Selcan ben bi tuvalete gidiyim dedi ve bunu haftaya yine yapalım demişti. Bende onun çantasındaki peçeteyle sikimi temizliyordum ki tuğçe girdi içeri (bu arada tuğçe eski çıktıklarımdan bir kızdı). Selcanı gördün mü dedi. Hayır demeye kalmadı sen napıyorsun orada dedi. Hiiiiiççç dedim geldi. Yanıma vaaayyy selcanla heee dedi. Ben o anda paniğe kapıldım ve yoo ne alaka dedim. Baktı tuğçe benimki kocaman senden birşey isteyeceğim dedi. Noldu tuğçe dedim. Belden aşağımı ellememek şartıyla bir kez yapalım dedi. Bende zaten hazırım tamam dedim ama 3 dakka kaldı dedim. Oda 3 dakkada neler yapılır sen biliyomusun dedi ve benimkini aç gibi ağzına almaya başlayıp emdi yaladı yuttu. Benimkide ben de şarta uyup sadece göğüslerini okşamıştım. Boşaldım ve kötu başlayan gün benim için dünyanın en güzel günü haline gelmişti. Görüyorsunuz dimi bir ders saatinde neler yaşadım. Ahhhh ahhhh geç milli olmak herkese böyle nasip olur inşallah… :)Gönderen: Abaza Çocuk

Ben Esra telefonda seni bosaltmami ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 92 32

Kategoriler: Sex Hikayeleri

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

izmir escort maltepe escort ankara escort sakarya escort sakarya escort diyarbakır escort rize escort urfa escort yalova escort antep escort hatay escort haymana escort ağrı escort giresun escort batman escort sakarya escort sakarya escort izmir escort bayan gaziantep escort pendik escort izmir escort izmir escort izmir escort bayan güvenilir bahis canlı bahis canlı bahis canlı bahis canlı bahis canlı bahis porno izle sakarya escort adapazarı travesti webmaster forum ısparta escort kocaeli escort kuşadası escort kütahya escort lara escort malatya escort manisa escort maraş escort mersin escort muğla escort nevşehir escort porno izle